استخراج اتریوم پرسودتر از بیت کوین است

استخراج اتریوم پرسودتر از بیت کوین است

ارزهای دیجیتال که در این روزها توجه زیادی را به خودشان معطوف کرده‌اند، به یکی از اهداف سرمایه‌گذاری مردم تبدیل‌شده‌اند. یکی از راه‌هایی که می‌توان از طریق آن به ارز دیجیتال دست پیدا کرد، استخراج کردن است. رمز ارزهای بیت کوین و اتریوم بیشترین اقبال را از طرف کاربران برای استخراج دارند و با توجه به افزایش قیمت‌های بزرگی که در دو ماه گذشته شاهد آن‌ها بودیم، به تعداد تمایل افراد برای شروع استخراج رمز ارزها افزوده‌شده است.

چرا استخراج اتریوم سود بالایی دارد؟

با توجه به موفقیت پروژه‌های دیفای، شاهد رشد زیاد این ارز بوده‌ایم. پلتفرم‌های مختلفی که دیفای راه‌اندازی کرده است و موفقیت خوبی که از خود نشان داده‌اند، حجم تراکنش‌ها و زمان آن‌ها و همچنین کارمزد آن‌ها افزایش‌یافته است. این موضوع شاید کاربران عادی را کلافه کرده باشد اما قطعاً استخراج‌کنندگان اتریوم را حسابی خوشحال کرده است چراکه سود بی‌نظیری به آن‌ها می‌رساند. طبق آمار استخراج‌کنندگان این ارز در ماه اول سال 2021 بیشتر از 830 میلیون دلار سود کرده‌اند که از ابتدای سال 2018 شاهد چنین رقمی نبوده‌اند.

 

[irp posts=”20641″ name=”اتریوم چیست؟استخراج و فروش اتریوم در 5 دقیقه”]

 

حال که بیت کوین گران‌ترین ارز به‌حساب می‌آید، اتریوم درزمینه سودآوری در استخراج از این ارز پیشی گرفته است. طبق گفته‌ی فیلیپ سالتر، رئیس کمیته استخراج در جنسیس ماینینگ، استخراج اتریوم بسیار سودآور است اما افرادی که می‌خواهند وارد این مسیر شوند باید به‌خوبی با سختی‌ها و چالش‌های ابتدایی این مسیر آشنا باشند. یکی از مواردی که می‌تواند اهمیت زیادی برای ذکر کردن داشته باشد آن است که خرید سخت‌افزار برای استخراج اتریوم، هزینه بیشتری نسبت به سخت‌افزارهای استخراج بیت کوین دارد اما در طول زمان این هزینه با سود استخراج جبران می‌شود. سالتر در ادامه‌ی صحبت‌های خود افزود: لایت کوین و دش کوین نیز می‌توانند استخراج شوند و سودآوری نیز دارند اما همچنان وضعیت بیت کوین و اتریوم بهتر است.

 

[irp posts=”20296″ name=”خرید و فروش بیت کوین به چه صورت است؟”]

آقای آکس گریم ریپر نیز درباره اتریوم این‌چنین اظهارنظر کرده است:

در حال حاضر، اتریوم پردرآمدترین فرصت استخراج است، حتی بیشتر به دلیل نگهداری پردازنده‌های گرافیکی و سخت‌افزارها در خرده‌فروشی‌ها. به‌علاوه در اواسط تعطیلات سال جدید چینی هستیم، به این معنی که کارخانه‌ها هیچ کارت گرافیکی تولیدی نمی‌کنند؛ بنابراین، هنوز هم مانند گذشته مانع جدی برای ورود به حوزه استخراج وجود دارد.

همچنین ایشان ذکر کرده‌اند که سود استخراج اتریوم بیشتر است اما ورود و شروع به استخراج بیت کوین راحت‌تر و بی‌دردسرتر است و این‌یکی از نقاط قوت استخراج بیت کوین به‌حساب می‌آید.(در ادامه اگر میخواهید بدانید لیست سرمایه داران بیت کوین، کدام افزايش سرمايه بهتر است و تفاوت‌ها و شباهت‌های لایت کوین و بیت کوین چیست حتما این مقاله را بخوانید.)

 

[irp posts=”24824″ name=”ایلان ماسک می‌گوید قیمت بیت کوین و اتریوم بالاست!”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.