ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال سقف 2 و نیم تریلیون دلاری را شکست!

اخبار میداس سرمایه-ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال سقف 2 و نیم تریلیون دلاری را شکست!

بازار ارزهای دیجیتال روز گذشته با افزایش قیمت خوبی همراه بود و این مسئله باعث شد تا مجموع ارزش بازار رقم 2.5 تریلیون دلار عبور کند. بر اساس این موضوع می توان گفت که همچنان بازار ارزهای دیجیتال لقب با ارزش ترین بازار در جهان را برای خود نگه داشت و این مسئله ای است که از چند نظر اهمیت دارد.

 

[irp posts=”33830″ name=”کلاه‌برداری بزرگ در صرافی ترکیه‌ای؛ کشور چین اما در پی تولید ارز دیجیتالی ملی”]

 

به گزارش کوین تلگراف، بیت کوین با ارزش بالغ بر 1.2 تریلیون دلاری همچنان با ارزش ترین ارز دیجیتال بازار و در پی آن اتریوم با 448 میلیارد دلار در رتبه دوم قرار دارد.
این گزارش از این جهت اهمیت دارد که شاخص ارزش بازار یکی از شاخص های مهمی است که می توان بر اساس آن به قدرت و سلامت بازار پی برد. بعد از این که چین موضع سخت گیرانه ای در برابر ارزهای دیجیتال اتخاذ کرد و بایننس روش عجیبی برای ادامه فعالیت خود پی گرفت، تا حدودی انتظار می رفت که بازار با چالشی مهم رو به رو شده باشد.

 

[irp posts=”48406″ name=”بایننس در آفریقای جنوبی هم محدود شد!”]

 

اما با افزایش یک هفته گذشته بیت کوین و عبور از مرز حساس 60 هزار دلاری عملا بازار توانست از این چالش ها عبور کند و همچنان خودش را به عنوان با ارزش ترین بازار به جهان معرفی کند.
یکی از دلایلی که بازار توانست از این چالش ها به سلامت عبور کند، مسئله تصویب اولین صندوق معاملاتی (ETF) توسط کمیسیون بورس آمریکا در بازار ارزهای دیجیتال بود.

 

[irp posts=”48475″ name=”یک خبر و 8 درصد سود ناقابل!”]

 

همانطور که پیش بینی می شد، ارزهای دیجیتال تبدیل به زمین جنگ اقتصادی جدیدی میان آمریکا و چین شده است و به نظر می رسد آمریکا در اولین قدم توانسته ابتکار عمل خوبی در این بازار به دست بیاورد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این روند ادامه دار خواهد بود یا خیر.

 

منبع:
https://cointelegraph.com/news/crypto-market-cap-breaks-2-5t-is-this-the-season-for-etfs

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.