اخبار مسکن ورودی کمتر از ۳۰ درصد مسکن های نوساز در تهران

اخبار مسکن ورودی کمتر از ۳۰ درصد مسکن های نوساز در تهران

طبق بررسی و تحقیقات در وضعیت بازار معاملات مسکن شهر تهران واحدهای مسکونی نوساز در این بازار کمتر از ۳۰ درصد به فروش رفته است. زمانی که فایل های فروش ارزش بازار مسکن مورد بررسی قرار گرفته است، متوجه شده ایم که در مناطق ۴ و ۵ شهرداری تهران که بیشتر واحدهای مسکونی مصرفی شهر تهران در این مناطق قرار گرفته است، در این روزهای اخیر تنها تعداد محدودی از آنها که هنوز کلید نخورده اند و نوساز هستند، به بازار فروش عرضه شده اند.

 

[irp posts=”53867″ name=”تاثیر آلودگی هوا بر روی قیمت مسکن”]

 

آن دسته از فایل هایی که در روزهای اخیر بیشتر عرضه شدن، عمر آنها بالای ۵ سال بوده است. واحد های بالاتر از ۱۵ تا ۲۰ سال هم در این بین مورد توجه قرار گرفتند. توجه داشته باشید که بیشترین سهم از معاملات خرید مسکن در تهران متعلق به منطقه ۵ شهر تهران است که حدود ۱۵ درصد از کل معاملات خرید آپارتمان در هر ماه در بازار مسکن شامل این منطقه می شود.

 

[irp posts=”53772″ name=”جزئیات وام 100 میلیونی ودیعه مسکن”]

 

البته باید بدانید که منطقه ۴ هم در لیست چهار منطقه اول به لحاظ بیشترین سهم معاملات و خرید و فروش مسکن قرار گرفته است و به نوعی مصرفی ترین منطقه نیمه شرقی شهری تهران به حساب می آید. در واقع می‌توان گفت که بعد از منطقه ۵ بیشترین حجم خرید های مصرفی از بازار مسکن شهر تهران را شامل می‌شود.

 

[irp posts=”51951″ name=”قیمت مسکن در سال 1401 چه می‌شود؟”]

 

 اگر به فایل های عرضه شده در بازار فروش مسکن در این دو منطقه تنها در چند روز گذشته نگاه بیاندازید، متوجه می شوید که خرید و فروش واحدهای مسکونی نوساز به علت رطوبت ساختمانی حسابی افت کرده است. شما می توانید این کاهش را نسبت به گذشته به خوبی متوجه شوید. به طور کلی باید بدانید فروش واحدهای مسکونی نوساز در شهر تهران به کمتر از ۳۰ درصد رسیده است. در صورتی که این حجم در بازار عادی تقریباً ۵۰ درصد بوده است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.