اخبار فارکس 5 شهریور

اخبار فارکس 5 شهریور-میداس سرمایه

بررسی سمپوزیوم جکسون هول

آیا پاول دوستداران دلار را خشنود خواهد کرد؟ رئیس فدرال رزرو در مورد ادامه روند افزایش نرخ بهره چه خواهد گفت؟

در آستانه سمپوزیوم جکسون هول، دلار آمریکا بار دیگر توانست به بالاترین سطح خود در بیست سال گذشته برسد. این موضوع برای بازار پیش از نشست فدرال رزرو در ماه سپتامبر بسیار مهم است.

ابتدا، اجازه دهید در مورد چیستی سمپوزیوم جکسون هول صحبت کنیم.

کنفرانس اقتصادی جکسون هول یک نشست یا کنفرانس سالانه است که از سال 1978 توسط بانک فدرال رزرو کانزاس حمایت می شود و از سال 1981 در جکسون هول، ویو برگزار می شود. هر سال، کنفرانس بر روی یک موضوع مهم اقتصادی که اقتصاد جهانی با آن مواجه است تمرکز می کند. در این نشست سران بانک مرکزی، وزرای دارایی، کارشناسان و بازیگران پیشرو در بازارهای مالی از سراسر جهان حضور دارند.

کنفرانس اقتصادی جکسون هول یکی از قدیمی ترین کنفرانس های بانک مرکزی در جهان است. ماموریت این رویداد ایجاد یک بحث آزاد است. شرکت کنندگان بر اساس موضوع هر سال انتخاب می شوند و به تنوع منطقه ای بین شرکت کنندگان توجه بیشتری می شود.

اکنون با توجه به اجرای سیاست انقباضی توسط فدرال رزرو آمریکا و نشست سپتامبر بانک مرکزی آمریکا، اهمیت این نشست برای معامله گران و سرمایه گذاران دوچندان شده است.

 

[irp posts=”55851″ name=”اخبار 1 شهریور | مهم ترین اخبار فارکس”]

 

از پاول چه انتظاری باید داشت؟

 

گزارش اخیر تورم ایالات متحده که حاکی از کاهش فشارهای تورمی در ایالات متحده است، علیرغم اخبار عالی در مورد مشاغل در ایالات متحده که به گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی معروف است، همه را ناامید کرده است.

نیمی از سرمایه گذاران متعجبند که آیا رهبران فدرال رزرو با توجه به گزارش تورم اخیر به سیاست انقباضی خود ادامه خواهند داد.

خوب است بدانید که با شروع این رویداد، انتظارات بازار در مورد افزایش احتمالی نرخ بهره در ماه آینده رو به کاهش است. این به دلیل گزارش ضعیف تورم و گزارش اخیر موسسه جهانی S&P برای خرید خانه و شاخص مدیران بازار مسکن است.

اقتصاددانان به طور گسترده انتظار دارند پاول تاکید کند که تعهد فدرال رزرو به کنترل تورم مستلزم سیاست های طولانی مدت کاهش تورم است که منجر به رشد اقتصادی پایین و بیکاری بالا می شود.

 

 

[irp posts=”55400″ name=”گزارشاتی مینی بر تولیدات ناخالص در آمریکا”]

 

بررسی های اینده دلار امریکا

 

در زمان نگارش این مقاله، شاخص دلار آمریکا (dxy) در برابر رقبای بین‌المللی خود ایستادگی کرده و به بالاترین میزان در 20 سال گذشته یعنی 109.27 رسیده است.

با توجه به تایید زاویه صعودی در 15 آگوست، روند صعودی دلار در مسیر صعودی قرار گرفته است که متاسفانه نتوانسته از قله قبلی خود در14 ژوئیه در 109.29 عبور کند.

اما به نظر می رسد که سخنان پاول می تواند به طرفداران دلار انگیزه کافی بدهد تا دوباره رکورد 20 ساله دلار را بشکنند.

اگر این اتفاق بیفتد و ناحیه مقاومت 109.29 شکسته شود، سطح مقاومت بعدی شاخص دلار 109.50 و سپس سطح بسیار مهم و روانی 110 خواهد بود.

اما فراموش نکنید که اگر پاول به بازار سیگنال دهد که اقدامات تهاجمی بانک مرکزی کاهش خواهد یافت، دلار شروع به کاهش خواهد کرد. اگر این اتفاق بیفتد، سطوح حمایتی دلار به ترتیب: 108.06 و 107.30 خواهد بود.

 

https://donyaye-trade.com/news/jackson-hole-symposium-analysis

 

[irp posts=”55489″ name=”در مارکت فارکس چه اتفاقاتی می افتد”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.