احتمال سقوط آزاد 90 درصدی آلت کوین ها، پیش بینی مدیرعامل سابق بیت مکس از بازار

احتمال سقوط آزاد 90 درصدی آلت کوین ها، پیش بینی مدیرعامل سابق بیت مکس از بازار

آرتور هیز، مدیرعامل سابق بیت مکس طی یک گزارش اعلام کرد که احتمالا در آینده شاهد سقوط 90 درصدی آلت کوین ها خواهیم بود. این پیش بینی دقیقا در موقعیتی از بازار رخ می دهد که بیت کوین نزدیک به 10 درصد از بهای خود را از دست داده است و بیش از 900 میلیون دلار سرمایه گذاری بلند مدت در بازار لیکویید شده است. به بیان ساده تر به سبب سقوط ده درصدی اخیر بیت کوین بیش از 900 میلیون دلار به صورت خودکار از بازار خارج شده است.

 

[irp posts=”51386″ name=”روند مبهم معاملاتی بیت کوین در سال 2022″]

 

آرتور هیز معتقد است که بخش بزرگی از سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال و به خصوص آلت کوین ها اساسا اعتقادی به این بازار ندارند و بسیاری نیز با مفاهیم پایه ای این بازار آشنا نیستند. بنابراین عملا این دسته بزرگ سرمایه گذاران با کوچک ترین تکان یا پیدا کردن مشوق های مالی بهتر به سرعت بازار را ترک می کنند و سراغ بازار سرمایه ای جدید می روند. به گفته این مدیرعامل سابق بیت مکس افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو عملا باعث می شود که بخش بزرگی از سرمایه گذاران از بازار خارج شوند و این می تواند دلیل کافی برای شروع قیمت بسیاری از آلت کوین ها در بازار شود. البته آرتور هیز معتقد است که بیت کوین و اتریوم به سبب کارایی و کاربری که دارند عملا وضعیت بهتری نسبت به آلت کوین ها خواهند داشت.

 

[irp posts=”51374″ name=”روزهای نه چندان خوب برای بیت کوین”]

 

امروز بازار در موقعیت نسبتا عجیبی قرار دارد. دسته ای از سرمایه گذاران و اقتصاددان ها معتقد هستند که بازار در کف قیمتی خود قرار دارد و در آینده بسیار نزدیک حرکت صعودی خود را آغاز می کند. اما عده ای دیگر مانند آرتور هیز با دلایل نسبتا قوی خود معتقد هستند که بازار نه از نظر بنیادی که از نظر نوع سرمایه گذارانی که دارد عملا در حال سقوط است. حال باید منتظر ماند و دید که سال 2022 برای بازار ارزهای دیجیتال چگونه خواهد بود؟

 

[irp posts=”51371″ name=”بیت کوین، کم مصرف تر از صنعت بانکداری و طلا”]

 

منبع:
https://u.today/altcoins-predicted-to-tank-90-by-arthur-hayes

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.