اتفاقات و رویداد های اخیر فارکس

اتفاقات و رویداد های اخیر فارکس

ابتدا، بیایید به شاخص دلار آمریکا نگاه کنیم، که قدرت یک ارز را در برابر رقبای بین المللی اندازه گیری می کند. اگر اکنون به نمودار دلار آمریکا (dxy) نگاه کنید، خواهید دید که حمایت شاخص دلار زیر سطح بحرانی 104 است.

معاملات آتی در بورس نیویورک در حال حاضر خنثی و بی روند هستند.

برخی از سرمایه گذاران معتقدند دلیل آن این است که معامله گران منتظر گزارشی از تقاضا برای سهام بلندمدت هستند. انتظار می رود ایالات متحده اطلاعات بیشتری از جمله انتظارات فروش مسکن و بررسی کارخانه دالاس بانک در ژوئن منتشر کند.

کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) نیز ساعت 22 به وقت ایران سخنرانی خواهد کرد.

دو مقام فدرال رزرو آمریکا دیروز و پریروز صحبت هایی کردند که باید به آنها توجه کنید.

 

[irp posts=”54353″ name=”NFP بررسی شاخص چگونگی ترید با این شاخص در فارکس!”]

 

ماری دایلی، رئیس بانک فدرال رزرو سانفرانسیسکو، و جیمز بولارد، رئیس بانک فدرال رزرو سنت لوئیس، گفتند که از افزایش 75 واحد در نشست ماه آینده برای مبارزه با تورم حمایت می کنند. اگر اکنون نمودار بازدهی خزانه داری را باز کنید، می توانید واکنش به آن بیانیه را در این نمودار مشاهده کنید. بازدهی آنی اوراق 10 ساله تاکنون از 3.164 درصد فراتر رفته است.

با این حال، صندوق بین المللی پول (IMF) در ارزیابی اخیر از اقتصاد آمریکا اعلام کرد که پیش بینی رشد اقتصادی آمریکا در ماه آوریل از 3.9 درصد به 2.9 درصد کاهش یافته است.

مقامات صندوق بین‌المللی پول گفتند: «ما انتظار داریم که اقتصاد ایالات متحده در سال‌های 2022 و 2023 کمی کند شود، اما انتظار نداریم که ایالات متحده وارد رکود شود».

وضعیت جفت ارزهای بازار

 

به نظر می رسد یورو هفته قدرتمندی را در برابر دلار آمریکا آغاز کرده است. قیمت فعلی یورو دلار آمریکا در اینجا 1.0581 است. این جفت در هفته گذشته موفق به کسب سود 100 پیپ شدند.

پوند همچنان در یک محدوده باریک در برابر دلار بالا و پایین می شود. این چهارمین روزی است که پوند – دلار زیر 1.2300 معامله می شود.

انتظار می رود در ساعات آینده نمایندگان مجلس به لایحه ای رای بدهند که به وزرا اجازه می دهد برخی از بخش های توافق پس از انتخابات را لغو کنند. اتحادیه اروپا در این زمینه هشدار داده است که اگربریتانیا  پس از توافق انتخاباتی اقدامی یکجانبه انجام دهد، نقض قوانین بین المللی خواهد بود.

 

[irp posts=”54368″ name=”تاثیر تصمیم فدرال رزرو بر بازار فارکس! “]

 

دلار- ین که به بالاترین حد در 14 روز گذشته رسیده است، در اوایل این هفته دوباره کاهش یافت. بانک مرکزی ژاپن در آخرین نشست خود در ژوئن هفته گذشته به سیاست انبساطی خود ادامه داد.

نیمه بالای کانال تثبیت طلا در آخر هفته حدود 1830 دلار فروخته شد و چهار عضو G7 تصمیم گرفتند واردات طلای روسیه را برای اعمال تحریم‌ها علیه مسکو مسدود کنند.

 

https://donyaye-trade.com/news/the-latest-forex-news-june-27

[irp posts=”54247″ name=”تحلیل بنیادی بازار فارکس”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.