اتریوم و پرسه در حوالی 2400 دلار

اتریوم و پرسه در حوالی 2400 دلار

درحالی‌که رکوردشکنی‌های تازه‌ای هم از بیت کوین و هم از اتریوم دیده‌ایم، به نظر می‌رسد این بار اتریوم تصمیم گرفته است تا کوتاه نیاید و مسیر صعودی خودش را ادامه دهد.

می‌توانیم بگویم که بازهم بیت کوین به‌عنوان پیشگام نقش‌آفرینی کرد و با رشد و رکوردشکنی خود، سایر ارزهای بازار را هم به دنبال بیت کوین حرکت کردند و سیر صعودی داشتند. در این میان اتریوم نیز از این قاعده پیروی کرد و درنهایت امروز توانست برای اولین بار به 2400 دلار برسد. شبکه‌ی اتریوم به‌زودی به‌روزرسانی می‌شود و یک آپدیت بر روی آن اعمال می‌شود. اگر روند همین‌طور پیش برود، پیش‌بینی می‌شود که در تاریخ 15 آوریل این به‌روزرسانی انجام شود و ساعت آن نیز حدود 12 ظهر خواهد بود. این به‌روزرسانی به‌طوری خواهد بود که تغییرات فنی زیادی به همراه خواهد داشت که همگی منجر به کارایی بیشتر شبکه‌ی اتریوم خواهند شد.

 

[irp posts=”25015″ name=”اتریوم برای پولدارهاست اما به‌زودی این ارز دچار مشکل می‌شود!”]

 

بر اساس اطلاعات و اخبار، اتریوم در 24 ساعت گذشته حدود 10.8 درصد رشد کرده است و در یک هفته‌ی اخیر نیز بیش از 22 درصد رشد کرده است. این درصدها نشان‌دهنده‌ی رشد انفجاری و بزرگ اتریوم هستند که بالاخره بعد از مدت‌ها توانست با این رشد چشمگیر، سرمایه‌گذاران خود را خوشحال کند. به‌روزرسانی جدیدی که برای اتریوم منتشر می‌شود، به‌صورت هارد فورک خواهد بود که به معنای ایجاد یک تغییر غیرقابل بازکشت در زنجیره‌ی اتریوم خواهد بود.

در تغییرات هادر فورک، مباحث و اختلافات ایدئولوژیک وجود نخواهند داشت چراکه یک تغییر فراگیر و غیرقابل‌بازگشت است. به‌عنوان‌مثال یک به‌روزرسانی هاردفورک دیگر در سال 2016 برای اتریوم منتشر شد که آن‌هم وضعیتی مشابه همین به‌روزرسانی داشت.

 

[irp posts=”20641″ name=”اتریوم چیست؟استخراج و فروش اتریوم در 5 دقیقه”]

 

در رابطه با هارد فروک باید بدانید که هرکسی که اتریوم را در کیف پول و یا حساب کاربری خود داشته باشد، دچار تغییر نخواهد شد و فقط ماینرها و اپراتورها مجبور هستند برای هماهنگی با شبکه‌ی اتریوم، نرم‌افزارهای خود را به روز کنند به فعالیت خود ادامه دهند. بر اساس داده‌ها و اطلاعات، بیش از 72 درصد از کاربران، اطلاع‌رسانی درباره این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند و آماده‌ی آن هستند.

درباره حدس و گمان‌هایی که در رابطه باقیمت اتریوم زده می‌شود نیز باید بدانید که تحلیل‌ها به سمت صعودی بیان می‌شوند و البته که انتظار انفجاری جدید را نخواهیم داشت. به‌طورکلی می‌تواند گفت احتمالاً اتریوم وضعیت فعلی خود را تثبیت می‌کند و تغییرات جزئی و کوچک آن به سمت مثبت خواهد بود.

شما هم‌وطنان گرامی می‌توانید اخبار و قیمت بیت کوین و اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال را به‌صورت روزانه از وب‌سایت ما پیگیری کنید تا همواره بتوانید تصمیم به‌موقع و درستی درباره‌ی سرمایه‌ی خود بگیرید. در ادامه برای آشنایی کاربردهای بلاک چین و انواع بلاک چین توصیه میکنم این مقاله را بخوانید. و اگر میخواهید بدانید احراز هویت بایننس چگونه انجام میشود حتما این مقاله را بخوانید.

 

[irp posts=”26557″ name=”کاهش کارمزدهای اتریوم از تابستان”]

 

منبع: https://cointelegraph.com/news/ether-price-flirts-with-2-400-ath-as-irreversible-hard-fork-looms

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.