اتریوم در حال صعودی بی‌وقفه و ریپل در حال بکارگیری مدیرانی جدید و با تجربه

اتریوم در حال صعودی بی‌وقفه و ریپل در حال بکارگیری مدیرانی جدید و با تجربه

مدیران موسسات سرمایه‌گذاری در هفته گذشته مقدار 30.2 میلیون دلار اتریوم را خریداری کردند و بنابه گزارشات CoinShares، مجموع سرمایه‌های خود را به ارزش 13.9 میلیارد دلار رساندند. جریان‌های داخلی اتریوم با بالاتر رفتن میزان توجه و منابع سرمایه‌گذاران نسبت به آن، افزایش یافته است. جریان‌های داخلی اتریوم در ماه، مجموعا به 170 میلیون دلار می‌رسد و مجموع آن در سال 824 میلیون دلار می‌باشد. مدیران هم اکنون مجموعه‌ای به ارزش 13.9 میلیارد دلار از اتریوم را نگهداری می‌کنند. گزارشات جریان‌های داخلی هفتگی، خبر از رشدی بزرگ در بیشتر دارایی‌های دیجیتالی را می‌دهد، البته بجز Bitcoin Cash که نزولی 1.7 میلیون دلاری داشته است.

 

[irp posts=”25015″ name=”اتریوم برای پولدارهاست اما به‌زودی این ارز دچار مشکل می‌شود!”]

 

جریان‌های داخلی هفتگی در سراسر دارایی‌های دیجیتال به 489 میلیون دلار رسیده و بیت کوین با 441.7 میلیون دلار بیشترین مقدار را دارد. اتریوم رمزارزها را در این هفته به رکوردهای جدید رساند و سرمایه کلی بازار تمام دارایی‌های دیجیتالی را به 2.398 میلیارد دلار رسانده است. قیمت اتریوم در طول هفته گذشته رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده و در بالاترین رکورد خود در بالای 3500 دلار قرار گرفته است. دومین ارز دیجیتالی بزرگ دنیا، بنظر می‌رسد که توانسته حتی در زمان نزول بیت کوین نیز ثبات خود را حفظ کند.

اتریوم به ارزش بالای 3500 دلار می‌رسد.Rosa Gumataotao Rios، 43ومین خزانه‌دار ایالات متحده آمریکا، به هیئت مدیران اجرایی Ripple خواهد پیوست. امروز در بیانیه‌ای از طرف Ripple، این شرکت اعلام کرد که Rios، که به عنوان خزانه‌دار آمریکا از سال 2009 تا 2016 تحت ریاست جمهوری باراک اوباما خدمت کرده است، جدیدترین عضو تیم رهبری و مدیریت این شرکت خواهد بود.

 

[irp posts=”34084″ name=”اتریوم به رکوردشکنی خود ادامه می‌دهد”]

 

مدیرعامل شرکت Ripple، Brad Garlinghouse، اذعان کرد که تجارب Rios در بخش‌های عمومی و خصوصی و موفقیت وی در شتاب دادن به کسب و کارها، در تصمیم این شرکت مبنی بر افزودن وی به تیم مدیریت شرکت، تاثیر داشته است. Rios گفت: “ریپل یکی از بهترین نمونه‌های چگونگی استفاده از رمزارزها، به شکل حقیقی و قانونی، برای آسان‌تر کردن پرداخت‌های جهانی می‌باشد. بلاک چین و رمزارزها سیستم مالی جهانی آینده را در دست خواهند گرفت.” ریپل همچنین Kristina Campbell، که سابقاً در پلتفرم پرداختی PayNearMe در شرکت فینتک Greendot فعالیت می‌کرده را نیز به عنوان عضوی جدید در این شرکت، در مقام مدیر ارشد مالی معرفی کرده تا رشد شرکت را تسهیل بخشد و سود سهامداران را منتقل کند.

Campbell گفته که قصد دارد تا از رمزارزها و بلاک چین در جهت ایجاد دسترسی جهانی به سیستم مالی استفاده کند. در پی تشکیل این تیم مدیریتی جدید، رمزارز XRP جایگاه خود به عنوان چهارمین رمز ارز بازار از نظر سرمایه بازار را، برای اولین بار، به داج کوین می‌دهد. XRP جایگاه چهارم خود را در ماه آوریل در پی پیشی گرفتن از Polkadot’s DOT و Binance Coin بدست آورده بود.

 

[irp posts=”20641″ name=”اتریوم چیست؟استخراج و فروش اتریوم در 5 دقیقه”]

 

در ادامه توصیه میکنم مقاله آموزش رسم خط روند و اموزش سرخطی زدن و بافر در فارکس چیست را حتما بخوانید تا اطلاعات لازمه را کسب نمایید.

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/former-us-treasurer-joins-ripple-board

https://cointelegraph.com/news/institutional-managers-hold-a-record-13-9b-worth-of-ethereum

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.