اتریوم به سمت رکورد زدن می رود

اتریوم به سمت رکورد زدن می رود

نرخ رشد اتریوم این هفته بدون نوسان به سمت جلو پیش رفته و هم اکنون که قیمت آن به بالای 3000 دلار رسیده است، خیال سرمایه گذاران نیز راحت شده است. داده های منتشر شده توسط Cointelegraph Markets Pro و Trading View نشان می دهند که قیمت اتریوم پس از برنامه زنده لندن، دچار افت شده بود، اما خریداران بلافاصله وارد عمل شدند و قیمت آن را به بالای 2800 دلار رساندند. اتریوم هم اکنون در بالاترین قیمت خود از زمان 7 ژوئن قرار دارد.

 

[irp posts=”43511″ name=”یک حمله هکری دیگر برای سرقت 8 میلیون دلار اتریوم”]

 

این رشد اتریوم، پس از اینکه بیت کوین نیز به بالای 44000 دلار رسید، بیشتر شده و هم اکنون به قیمت 3050 دلار رسیده است. طبق تحلیل های صورت گرفته توسط Rekt Capital، این روند صعودی ادامه خواهد داشت. طبق نموداری که وی به اشتراک گذاشته است، اتریوم برای اینکه روند خود را تایید کند، باید به بالای 2714 دلار برسد. Rekt Capital در این باره گفت: «اتریوم هم اکنون در یکی از دوران های مقاومت نهایی خود قرار دارد. زمانی که اتریوم از قیمت 2770 دلار عبور کند، تنها مسیر کمی برای رسیدن به رکورد 4400 دلار می ماند.»

بنابه گفته SpinTrades، یکی از تحلیل گران توییتر، مبادله کنندگان باید مراقب یک حرکت احتمالی به سمت 2600 دلار باشند. وی افزود که در همین حین، یک حرکت به سمت بالای 3000 دلار باعث می شود تا به بیش از 3300 دلار برسد. یکی دیگر از ارتقاهای London Hardfork که بسیار هیجان انگیز می باشد، یک مکانیزم سوزنده اتریومی است که بخشی از هزینه معاملات را سوزانده و از چرخه تامین ارز حذف می کند.

 

[irp posts=”44074″ name=”مدیرعامل Coinbase، قوانین مالیاتی رمزارزی را بی معنی می خواند”]

 

طبق توییتی که توسط Alex Kruger منتشر شده، بیش از 2160 اتریوم در هفت ساعت اولیه سوزانده شدند و به نظر می رسد که سرمایه گذاران تصور می کنند که قیمت اتریوم، با ادامه این مکانیزم، افزایش خواهد یافت. حال باید دید پس از این، اتریوم چگونه عمل خواهد کرد و آیا رکورد بالاترین قیمت خود را خواهد شکست؟

 

[irp posts=”44121″ name=”سناتورهای کاخ سفید، مخالف قوانین مالیاتی رمزارزی”]

 

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/here-s-what-traders-expect-now-that-ethereum-price-is-over-3-000

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.