اتریوم برای پولدارهاست اما به‌زودی این ارز دچار مشکل می‌شود!

اتریوم برای پولدارهاست اما به‌زودی این ارز دچار مشکل می‌شود!

مدیرعامل صرافی بایننس با توجه به بالا بودن کارمزدهای شبکه اتریوم این‌طور بیان کرد که این رمز ارز به بلاک چین افراد پولدار تبدیل‌شده است و این موضوع خوبی نیست و به همین دلیل چانگ پنگ ژائو دیگر از آن استفاده نمی‌کند. ژائو در توییتر خود با انتشار توییتی اعلام کرد که کارمزدها پاشنه آشیل و مشکل اصلی اتریوم هستند و فقط ثروتمندها می‌توانند در معاملات خود از آن استفاده کنند. او در توییتی نوشت:

 

[irp posts=”24759″ name=”قیمت اتریوم رکورد زد”]

 

اتریوم در حال حاضر شبکه‌ای برای افراد پولدار است، ولی به‌زودی این افراد فقیر می‌شوند.

 

با شروع سال 2021 که اتریوم رشد قیمت بزرگی را آغاز کرد، کارمزد تراکنش‌های آن نیز افزایش‌یافته است و از میانگین 5 دلار به حدود 15 دلار افزایش‌یافته است. طبق آمارها چند روز پیش میانگین کارمزدهای اتریوم تا 40 دلار هم بالا رفته بود. نکته‌ی مهم آن است که این کارمزدها برای تراکنش‌های معمولاً شبکه است درحالی‌که فعالین در بستر دیفای و افرادی که در بخش کشت سود فعالیت می‌کنند، با کارمزدهای بسیار بیشتری مواجه هستند. (برای اطلاع از سرمایه‌گذاری در دیفای این مقاله به شما کمک خواهد کرد.)

مدیرعامل بایننس در توییت دیگری عنوان کرده است که دیگر از این ارز استفاده نمی‌کند. در این میان صرافی بایننس در حال کار بر روی پروژه‌هایی است که مستقیماً با دو مورد از بلاک چین های بزرگ رقابت می‌کند و به نظر می‌رسد این توییت های ژائو، شروع رقابت بایننس با اتریوم باشد! بایننس طوری طراحی و ساخته‌شده است که تراکنش‌ها را با سرعت بالایی انجام می‌دهد و همچنین کارمزد کمتری هم دارد. از طرفی دیگر پروژه‌ای تحت عنوان زنجیره هوشمند نیز توسط بایننس در حال ایجاد است که امکان اجرای قراردادهای هوشمند را برای کاربران ایجاد می‌کند. گفته‌شده است که کارآمدی بهتر این زنجیره نسبت به اتریوم و همچنین کارمزد کمتر آن، ازجمله نقاط قوت در برابر رقیب بزرگ آن است.

[irp posts=”37029″ name=”اتریوم از مسیر رشد خود خارج می‌شود”]

چالش بزرگ اتریوم!

ایجاد پروژه‌های مختلف مانند زنجیره هوشمند بایننسريال پولکادات و کاردانو نشانه‌ای از تقاضای بازار برای جایگزینی اتریوم است و این اصلاً خبر خوبی برای آن‌ها نیست. توسعه‌دهندگان اتریوم نیز در این مدت در حال تلاش هستند که تا پیش از راه افتادن اتریوم 2، بتوانند از راهکارهای لایه‌ی دوم استفاده کنند تا مشکل کارمزدها را برطرف کنند. پروژه‌ی اتریوم 2 از این لحاظ دارای اهمیت بالایی است که گفته‌شده می‌تواند سرعت بسیار بالایی را ارائه می‌کند. شاید با راه‌اندازی اتریوم 2 و کاهش کارمزدهای آن، بار دیگر این شبکه محبوبیت خود و رضایت کاربران را بازیابد و توسط عوام کاربران و افراد مشهوری مانند ژائو از آن استقبال شود.

باید منتظر ماند و دید که اتریوم چطور و در چه زمانی از پس این مشکل بر خواهد آمد و آیا می‌تواند با رقبای جدید خود رقابت کند یا خیر! (همچنین برای انتخاب بهترین کیف پول‌ بیت کوین و تاریخچه مای سلیوم میتوانید این مقاله را بخوانید.)

 

[irp posts=”24872″ name=”ریزش ناگهانی بیت کوین چه تأثیراتی داشت؟ سرنوشت بیت کوین چه می‌شود؟!”]

 

لینک منبع: https://arzdigital.com/binance-ceo-ethereum-for-rich-guys/

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.