اتریوم، قدرتمندتر از همیشه رو به بالا می‌رود

اتریوم، قدرتمندتر از همیشه رو به بالا می‌رود

سرمایه بازار اتریوم در سال گذشته، سرعت رشد بالاتری نسبت به بیت کوین داشته است که نشان‌دهنده عملکرد بهتر اتریوم نسبت به بیت کوین در این یکسال می‌باشد. شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری رمزارزها، Panetra Capital، در آخرین نامه بلاک چینی خود، مسیر حرکت صعودی اتریوم را بیان کرد. وی در این نامه گفت: ” نرخ سرمایه بازار اتریوم نسبت به سرمایه بازار بیت کوین، در سال گذشته دو برابر شده است.

” وی افزود: ” ما فکر می‌کنیم که این آغاز نرخ‌ بندی مجدد بازار اتریوم برای EIP 1559 و تثبیت سهام می‌باشد. این دو مورد تغییرات، منجر به این می‌شوند که اتریوم به یک دارایی تورمی تبدیل شود که هر اتریوم منفی بلاک شده‌ای نیز، در آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. این بدان معناست که اتریوم بیش از بیت کوین، یک دارایی تورمی خواهد بود.

 

[irp posts=”37029″ name=”اتریوم از مسیر رشد خود خارج می‌شود”]

 

” ترکیب رشد پرونده‌های مورد استفاده در DEFI و پذیرش سریع اتریوم، نشان‌دهنده این است که سهام بازار اتریوم، متناسب با بیت کوین، در حال رشد می‌باشد. مدیرعامل Panetra، Dan Morehead، در روز پنجشنبه، در ارتباط با پتانسیل اتریوم در مقابل بیت کوین، نوشت :« ما گمان می‌کنیم که این تازه آغاز ماجرا می‌باشد. »

ارزش اتریوم در طول دوازده ماه گذشته، 1750 درصد افزایش یافته است، حتی با وجود آخرین آشفتگی بازار که بدلیل اقدام ایلان ماسک مبنی بر توقف پذیرش بیت کوین به عنوان شیوه پرداختی در تسلا بوده است. سرمایه بازار اتریوم اوایل این هفته به بالای 500 میلیارد دلار رسیده که آن را در میان شرکت‌های نخبه و برتر جهانی قرار می‌دهد. این رمزارز همچنین نزدیک به سه سال است که در مقابل بیت کوین در اوج قرار دارد.

 

[irp posts=”27150″ name=”اتریوم 100 برابر مقیاس‌پذیرتر می‌شود”]

 

Panetra Capital افزود که شبکه توسعه‌دهنده آن هم اکنون از هر بانک دیگری، به غیر از JPMorgan Chase، با ارزش‌تر است. بیت کوین نیز، رشد خوبی در طول 12 ماه داشته و از حدود 9000 دلار در ماه مه 2020، به بالای 64000 دلار در آوریل رسیده است. بیت کوین در آخرین آمار خود، در حدود 48400 دلار قرار دارد که بدلیل کاهش 10.9 درصدی در روز می‌باشد. در این میان، اتریوم رشدی 10 درصدی داشته و به قیمت 3635 دلار رسیده است.
اگر علاقه مند به آشنایی با انواع بلاک چین ، راه کسب درامد از بیت کوین ، آموزش ترید در بایننس و کنترل حرص و طمع در بورس هستید میتوانید این مقاله را مطالعه نمایید تا اطلاعات لازم را کسب نمایید. به نظر شما فکر میکنید دلیل افزايش سرمايه چیست؟ اگر نمیدانید حتما این مقاله را بخوانید.

 

[irp posts=”25015″ name=”اتریوم برای پولدارهاست اما به‌زودی این ارز دچار مشکل می‌شود!”]

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/ratio-of-ether-s-market-cap-doubled-bitcoin-in-the-last-year-pantera-capital

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.