اتریوم، در مسیر رشدی بی‌سابقه

اتریوم، در مسیر رشدی بی‌سابقه

قیمت رمز ارز اتریوم امروز از مرز 3000 دلار گذشت و در بایننس به 3003 دلار رسیده است. قیمت اتریوم در چندین صرافی دیگر نیز، ازجمله ByBit، Coinbase و BitMex، به این میزان رسیده است. این رشد بزرگ به اتریوم کمک کرده تا از مؤسسات بزرگی چون The Walt Disney Company و Bank of America نیز، ازنظر سرمایه کلی بازار، سبقت بگیرد. طبق گزارش‌های Infinite Marketcap، بزرگ‌ترین رمز ارز هوشمند قرارداد دار جهان، در این هفته 24 درصد رشد به سمت 346.72 میلیارد دلاری شدن داشته است.

[irp posts=”34084″ name=”اتریوم به رکوردشکنی خود ادامه می‌دهد”]

در مقایسه با اتریوم، بیت کوین هم‌اکنون در نرخ 1.079 تریلیون دلاری سرمایه بازار، درست در زیر نرخ سرمایه کلی بازار فلز باارزش نقره به ارزش 1.416 تریلیون دلار و بالای شرکت رسانه اجتماعی Facebook با نرخ 923.12 میلیارد دلار، قرار دارد. این رشد بی‌سابقه اتریوم، پیش‌بینی‌هایی را مبنی بر سبقت گرفتن آن از بیت کوین به‌عنوان بزرگ‌ترین رمز ارز دنیا، برانگیخته است. البته لازم به ذکر است که چندین عامل بر رشد اتریوم تأثیرگذار بوده‌اند. در اوایل این هفته، بانک سرمایه‌گذاری اروپا اعلام کرد که قرارداد دیجیتالی دوساله‌ای را به ارزش 121 میلیون دلار، با همکاری چند بانک دیگر مانند Goldman Sachs، به اجرا درآورده است. سود خرده‌فروشی DeFi نیز اخیراً افزایش چشم‌گیری داشته و به مبلغ کلی بالای 100 میلیارد دلار رسیده است.

اتریوم در مسیر رشد عظیمی قرار دارد.یکی از کاربران رمزارزها به نظر می‌رسد که با سیاست‌های مالی جدید بانک انگلستان مخالف بوده و ناامیدی خود از آن‌ها را با پخش لیزی نشان داده است. طبق گزارش‌های به‌دست‌آمده از توییت‌های Dominic Frisby، یک شخص ناشناس پیام‌هایی مانند “بیت کوین این را درست می‌کند” را بر روی دیوارهای خارجی بانک انگلستان و پارلمان این کشور، در روز شنبه به نمایش درآورده است.

[irp posts=”20641″ name=”اتریوم چیست؟استخراج و فروش اتریوم در 5 دقیقه”]

این پیام‌ها در زیر Big Ben و مقابل بانک مرکزی به نمایش درآمدند که توسط یک جعبه قرمز و نشان این هنرمند، احاطه‌شده بود. تصویر این پیام هم‌اکنون به یک توکن غیر مثلی تبدیل‌شده است. کاملاً نامشخص است که چرا این شخص پیام خود را در این ساعت از روز به نمایش درآورده است. بانک انگلستان اخیراً فهرستی از هفت موقعیت شغلی را مربوط به تولید ارز دیجیتالی بانک مرکزی منتشر کرده و با همکاری پارلمان انگلستان، قصد دارد که تیم تحقیقاتی را برای بررسی موضوع تأثیر این رمزارزها بر بازار انگلستان ایجاد کند. بسیاری از مؤسسات سراسر جهان از مارس 2020 در تلاش برای سازگار شدن با محدودیت‌ها و عدم قطعیت‌هایی در رابطه با این پاندمی بوده‌اند. در این میان به نظر می‌رسد که شخصی با سیاست‌های جدید پارلمان انگلستان مخالف است.

 

[irp posts=”31388″ name=”اتریوم و پرسه در حوالی 2400 دلار”]

 

 

https://cointelegraph.com/news/bank-of-england-and-uk-parliament-get-bitcoin-fixes-this-treatment

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.