اتریوم، بیت‌کوین را به زانو درآورده است

اتریوم، بیت‌کوین را به زانو درآورده است

با قرار گرفتن بیت‌کوین در مقام ششم از نظر تولید مالی هفتگی، به نظر می‌رسد که اتریوم دامنه مالی خود را ده برابر بیشتر از بیت‌کوین گسترش داده است. بنا به‌ داده‌های CryptoFees در روز 18 جولای، شبکه بیت‌کوین به طور میانگین، 725.7 میلیون دلار درآمد روزانه در طول هفت روز گذشته تولید کرده است و درآمد هر روز آن، کمتر از 400000 دلار بوده است. اتریوم تا به کنون، در صدر رتبه‌بندی‌ها قرار گرفته و در هفته گذشته، به طور روزانه، 6.1 میلیون دلار درآمد ایجاد کرده است.

 

[irp posts=”43414″ name=”هم‌موسس اتریوم از صنعت رمزارزها خداحافظی می‌کند”]

 

بدین ترتیب، درآمد روزانه اتریوم در هفته گذشته 8.4 برابر بیشتر از بیت‌کوین بوده و در 18 جولای 15 برابر بیشتر شده است. Uniswap V3 در مقام دوم قرار دارد و درآمد روزانه آن 1.5 میلیون دلار می‌باشد و پس از آن Binance Smart Chain با 1.2 میلیون دلار، Uniswap V2 با 732000 دلار، Aave با 728000 دلار و سپس بیت‌کوین قرار دارند. کاربری به نام Odin Free در توییتر گفت: «پایه‌های BTC در حال سقوط‌‌‌ هستند. درآمد اهمیت دارد و این نشان می‌دهد که مردم برای استفاده از $eth، حتی حاضر به پرداخت پول هستند. این عامل باعث امنیت می‌شود. بیت‌کوین هیچ‌ کاری در مقابل اکوسیستم web3 نمی‌تواند انجام دهد.»

 

[irp posts=”43273″ name=”داج کوین، در صدر نمودار رشد رمزارزها قرار دارد”]

در 14 جولای، Lark Davis، تحلیل‌گر رمزارزی، در توییتی نوشت که داده‌های به دست آمده نشان می‌دهند که ارزش روزانه اتریوم، سه برابر بیشتر از بیت‌کوین شده است. Davis ذکر کرده که محبوبیت در حال گسترش راه‌حل‌های مقیاس‌گذاری لایه دوم اتریوم، باعث افزایش اختلاف می‌شود. او در این باره گفت: «من به شدت شک دارم که این شکاف ایجاد شده، اکنون که لایه دوم وجود دارد، گسترش یابد.» رکوردزنی‌های اتریوم نسبت به بیت‌کوین به همین‌جا ختم نشده و این رمزارز توانسته از نظر مجموع تراکنشات نیز، بیت‌کوین را با اختلاف 500 درصدی شکست دهد.

اتریوم در ماه‌های گذشته توانسته حجم تراکنشات، حجم مبادلات و تعداد نود بیشتری نسبت به بیت‌کوین داشته باشد. سقوط بیت‌کوین، برخلاف پیش‌بینی‌های اخیر، همچنان ادامه دارد و سرمایه‌گذاران زیادی از بازار آن خارج شده‌اند. این می‌تواند فرصت خوبی برای رشد آلت‌کوین‌ها باشد.

 

[irp posts=”43114″ name=”رکود کنونی بیت کوین، فرصتی فوق‌العاده برای خرید آن”]

 

لینک منیع:

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-falls-to-sixth-for-daily-revenue-with-just-12-of-ethereum-s-fees

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.