آیا کاردانو می‌تواند بیت کوین شود؟!

آیا کاردانو می‌تواند بیت کوین شود؟!

در سال‌هایی که بیت کوین در آغاز راه خود بود شاید کمتر کسی می‌توانست باور کند قیمت آن تنها پس از چند سال به 50 هزار دلار برسد! هر چه که هست این رشد سریع و قدرتمند نشان‌دهنده‌ی پتانسیل بالای بازار رمز ارزها است و می‌توان به چشم امید آن را نگاه کرد. امروزه بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال ارزی دیگر هستند که نشانه‌هایی از تبدیل‌شدن به بیت کوین را داشته باشد. تصور کنید که یک ارز باقیمت یک دلار پیدا کنید و ده سال بعد سرمایه‌ی شما 50 هزار برابر شود! تحلیل گران و سرمایه‌گذاران زیادی اعتقاددارند که این ارز می‌تواند کاردانو باشد (ADA) باشد. این ارز درواقع توکن اصلی بلاک چین کاردانو است که فناوری مشابهی با بیت کوین دارد و همچنین دسترسی به کاردانو در همه‌ی دنیا امکان‌پذیر است.

 

[irp posts=”24998″ name=”استخراج اتریوم پرسودتر از بیت کوین است”]

 

در بازار امروز، کاردانو1.12 دلار قیمت دارد اما باید بدانید که قیمت آن در سال 2020 تنها 0.2 دلار بود! بر اساس آمار و اطلاعاتی که در دسترس است، حجم معاملات کاردانو در ماه فوریه 157 درصد رشد داشته است و حتی قیمت آن در روزهای آخر این ماه به 1.445 دلار نیز رسید. آقای سایمون پیترز که یکی از متخصصین ارزهای دیجیتال است گفت:

سرمایه‌گذاران زیرک در جستجوی جایگزین‌هایی برای بیت کوین بودند تا از همان ابتدا با جهش قیمت آن ارزها همگام شوند و سود کسب کنند.

سرمایه‌گذاران به بلوغ خوبی رسیده‌اند و امروزه اکثر آن‌ها می‌دانند که نباید فقط روی بیت کوین و اتریوم متمرکز شوند. در این میان ارزی که بتواند بیت کوین بعدی نام بگیرد، مسلماً محبوب سرمایه‌گذاران خواهد بود و برای رسیدن به نتیجه‌ای دل‌چسب بر روی توکن های مانند کاردانو، ترون و آیوتا سرمایه‌گذاری می‌کنند. سایمون پیترز درباره بازار رمز ارزها بسیار خوش‌بین و امیدوار است و همچنین درباره بیت کوین و اتریوم نظراتی دارد. ازنظر وی فوریه ماه شلوغی برای این دو ارز بوده است و هر دو از شروع امسال افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند. در این میان روند پذیرش بزرگی که برای رمز ارزها شروع‌شده است، به پیشرفت آن دو بسیار کمک می‌کند و این امر را سریع‌تر خواهد کرد.

 

[irp posts=”24912″ name=”بزرگترین ریزش هفتگی بیت کوین رقم خورد!”]

 

چرا بیت کوین پادشاهی می‌کند؟!

رونق بالایی که بیت کوین دارد همه را خیره کرده است و اگر بخواهیم به علت این موضوع فکر کنیم، شاید مشروعیت بهترین پاسخ برای آن باشد! این ارز که زمانی به اموال مجرمان اینترنتی تبدیل‌شده بود در حال به دست آوردن مشروعیت است و عدم وابسته بودن آن به کشورها و حکومت‌ها و … از دیگر دلایل این امر است. در این میان حمایت افراد و کمپانی‌های بزرگ دنیا نیز تأثیر چشمگیری در این مسیر داشته است. به‌عنوان‌مثال ایلان ماسک و کمپانی تسلا در اوایل امسال اعلام کردند که خریداران محصولات تسلا می‌توانند از بیت کوین برای پرداخت استفاده کنند.
مایکل سیلور، مدیرعامل مایکرواستراتژی، در توییت خود نوشت:

تسلا قدم مؤثری برای از بین بردن ریسک سرمایه‌گذاری در بیت کوین برداشت و روند اضافه کردن این ارز را به ترازنامه‌های شرکت‌های بزرگ تسریع کرد. خزانه‌داران اکنون به این فکر می‌کنند که چگونه یک دارایی کم بازده را به دارایی پربازده تبدیل کنند.

با توجه به وضعیت فعلی بازار، باید ببینیم که آیا یک یا چند توکن می‌توانند مسیر بیت کوین را طی کنند و به غول‌های بزرگ بعدی بازار رمز ارزها تبدیل شوند یا خیر! شما عزیزان می‌توانید اخبار بیت کوین و دیگر ارزها را به‌طور روزانه از وب‌سایت ما پیگیری کنید.اگر میخواهید با انواع بلاک چین و خرید کاردانو آشنا شوید توصیه میکنم این مقاله را بخوانید.

 

[irp posts=”24878″ name=”تا سال 2026، یک میلیارد نفر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند!”]

 

لینک منبع: https://coinsara.com/bitcoin-news-investors-hunt-for-next-big-cryptocurrency-as-ada-explodes/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.