آیا بیت کوین سقف 60 هزار دلاری خود را خواهد شکست؟

آیا بیت کوین سقف 60 هزار دلاری خود را خواهد شکست؟

بر اساس گزارش سایت تحلیلی سنتیمنت نهنگ هایی که دارای 100 الی 10 هزار بیت کوین هستند، طی چند روز گذشته حدود 59 هزار بیت کوین به دارایی های خودشان اضافه کرده اند. بنابراین به نظر می رسد بیت کوین در حال آماده سازی برای یک رشد قیمتی خوب است.

[irp posts=”50191″ name=”بازی برعکس ایلان ماسک در بازار”]

 

طی هفته های گذشته بیت کوین بعد از سومین حمله نا موفق طی یک ماه گذشته به مقاومت مهم 60 هزار دلاری حدود 20 درصد سقوط کرد و به کف کانال 56 هزار دلاری رسید. اما در این مدت خبرهای خوبی برای معامله گران بیت کوین شنیده می شد. مهمترین این اخبار بازگشت تریدرها از بازار میم کوین و آلت کوین ها به سمت بازار بیت کوین بود. در واقع شیبا و دوج کوین محبوبیت خودشان را طی چند هفته گذشته به شدت از دست داده اند و این باعث شد که معامله گران عملا به سمت بیت کوین بازگردند.

 

[irp posts=”50172″ name=”افت سنگین میم کوین های در هفته گذشته”]

اما دو خبر طی روزهای گذشته روند بیت کوین را به تاخیر انداخت. خبر اول حمایت دوباره ایلان ماسک از دوج کوین بود که باعث شد عملا این ارز دیجیتال برای مدتی دوباره توجه بازار را به خود جلب کند. خبر دوم نیز افزایش ذخیره بیت کوین صرافی ها بود. بر این اساس به نظر می رسید که نهنگ ها در حال خروج از بیت کوین هستند. اما وضعیت تکنیکالی بیت کوین و احتمالا موفق بودن بیت کوین در حمله چهارم به مقاومت 60 هزار دلاری، عملا باعث شده است که نهنگ ها به بیت کوین بازگردند. حال باید منتظر ماند و دید که بیت کوین می تواند 60 هزار دلار را تبدیل به سطح حمایتی خود کند یا خیر؟

[irp posts=”50131″ name=”بیت کوین و لمس دوباره 60 هزار دلار”]

 

منبع:
https://cryptobriefing.com/whales-are-accumulating-bitcoin-an-uptrend-may-follow/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.