آیا بیت کوین روزی شکست خواهد خورد؟

آیا بیت کوین روزی شکست خواهد خورد؟

بیت کوین از زمان معرفی خود در سال 2009 تا به کنون بزرگترین رمزارز جهان از نظر سرمایه بازاری بوده است. با ایجاد شدن رمزارزهای دیگر در طی این سال ها، این سوال مطرح می شود که آیا ممکن است روزی یکی از آنها از بیت کوین نیز بزرگتر شود؟ Daniel Strachman، شریک مدیریتی A&C Advisors LLC، به کوین تلگراف گفت:” ما در میانه های دومین دوره رمزارزها هستیم و تا کنون که بنظر می رسد بیت کوین در صدر بماند، اما همانطور که امسال Red Sox سقوط کرد، نمی توان پیش بینی مطمئنی برای آن داشت.” Strachman سابقه ای به اندازه چندین دهه در زمینه موضوعات مالی و نوشتن چندین کتاب در این مورد دارد.

[irp posts=”45395″ name=”درخت در ازای بیت کوین؛ تلاش شرکت های رمزارزی برای حفظ محیط زیست”]

وی افزود:” این بستگی به واکنش بازار و علاقه مندی سرمایه گذاران دارد. صحبت های زیادی در رابطه با پیشی گرفتن اتریوم نسبت به بیت کوین وجود دارد که البته حقیقی هستند. اما نیاز است تا چندین دوره دیگر بگذرد تا مطمئن شویم.” صنعت رمزارزها تا به کنون چندین چرخه بازاری را به خود دیده است و در هر یک رشد کرده است. CoinMarketCap، که دارایی های رمزارزی را نسبت به میزان سرمایه بازار آنها لیست می کند، یک منبع اطلاعاتی معمول در زمینه رمزارز ها است.

[irp posts=”45186″ name=”توکن های غیرمثلی، در این ماه رکورد 900 میلیون دلاری زدند”]

 

رمزارزها ارزش های دلاری بسیاری پیدا کرده اند. تقریبا تمام رمزارزهایی که در لیست 100 رمزارز برتر CoinMarketCap قرار دارند، ارزشی بیش از 1 میلیارد دلار دارند، که خود نشانه ای از رشد رمزارزها است. تکنولوژی نیز از زمان معرفی بیت کوین در یک دهه گذشته، رشد بسیاری داشته است. صحبت ها و نظراتی در رابطه با احتمال پیشی گرفتن یک رمزارز دیگر از بیت کوین، در تمامی این زمان ها وجود داشته است.

اما چه چیزی می تواند منجر به این اتفاق شود؟ Strachman گفت:” سودمندی بازار و سرمایه گذاری افراد و علاقه سرمایه گذاران، چیزهایی هستند که باعث می شوند تا یک رمزارز دیگر، نسبت به بیت کوین پیشی بگیرد.” بیت کوین جایگاه خوبی در میان رسانه ها پیدا کرده است. منبع این رمزارز کاملا معین و بدون کمبود می باشد. حتی گروهی از طرفداران این رمزارز وجود دارند که خود را Bitcoin Maximalists نامیده و معتقدند که بیت کوین تنها رمزارزی است که باقی خواهد ماند. (اگر میخواهید آشنایی با صنعت ارز دیجیتال داشته باشید این مقاله را از دست ندهید.)

[irp posts=”45165″ name=”ماینر افغانی پس از ترک کشور، در ترکیه دستگیر شد”]

منبع:

https://cointelegraph.com/news/still-too-early-to-know-if-bitcoin-will-remain-top-dog-wall-street-vet-says

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.