آیا امکان ریزش قیمت بیت کوین تا مرز 20 هزار دلاری وجود دارد؟

آیا امکان ریزش قیمت بیت کوین تا مرز 20 هزار دلاری وجود دارد؟

تحلیل کارشناسان اقتصادی نشان می دهد اگر قیمت بیت کوین به کانال 30 هزار دلاری وارد شود عملا مهمترین سطح حمایتی خود را از دست می دهد و می توان انتظار سقوط قیمت تا مرز 20 هزار دلاری را داشت.

 

[irp posts=”51617″ name=”بیت کوین سقوط کرد!”]

کانال 30 هزار دلاری بر اساس میانگین خرید بیش از 124 هزار بیت کوین، مهمترین کانال و سطح حمایتی بیت کوین محسوب می شود. این کانال بارها نقش حمایتی خودش را ثابت کرده است و به نظر می رسد در سقوط نزول قیمتی تا مرز 30 هزار دلار، بیت کوین بتواند روند نزولی خود را متوقف کند. اما اگر این سطح شکسته شود عملا انتظار رسیدن به سطح مهم حمایتی دیگر در کانال 20 هزار دلاری وجود دارد.

 

[irp posts=”51580″ name=”NFT سر سفره های عموم کاربران می آید!”]

اما از طرف دیگر با کاهش سریع قیمت بیت کوین نزدیک به یک میلیارد دلار معامله بیت کوین لیکویید شد. این خروج سرمایه نسبتا عظیم از بازار ارزهای دیجیتال و به خصوص بازار بیت کوین می تواند گران تمام شود و عملا قدرت مناسب برای تقویت کانال 30 هزار دلاری را نداشته باشد.

 

[irp posts=”51573″ name=”بازگشت نرخ تسلط بیت کوین”]

 

حال باید منتظر ماند و دید که بازار ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت کوین چگونه می توان این نزول قیمتی را جبران کند. به عقیده بسیاری از کارشناسان بازار امید به بازگشت قیمتی بیت کوین در زمان کوتاه تقریبا یک امید واهی است و باید به بازار فرصت داد تا بتواند با ایجاد یک کف جدید مسیر خود را پیدا کند. نظر شما چیست؟ آیا بیت کوین دوباره قیمت 20 هزار دلاری را خواهد دید؟

 

منبع:
https://u.today/bitcoin-going-under-30200-may-provoke-further-drop-to-20000-vanecks-gabor-gurbacs

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.