آموزش صفر تا صد بایننس با 3 مرحله | آموزش ترید در بایننس

آموزش ترید در بایننس

یکی از شروط اساسی حضور در بازار ارزهای دیجیتال استفاده از یک صرافی معتبر است. باوجوداینکه شما می‌توانید ارزهای دیجیتال را به‌صورت محدود و شخصی به شکل همتا به همتا خریدوفروش کنید اما همیشه این صرافی‌ها هستند که بازار را تعیین می‌کنند. پس اگر می‌خواهید از بازار روز ارزهای دیجیتال و سود های چند صددرصدی آن عقب نیفتید آموزش ترید در بایننس را جدی بگیرید.

توجه کنید برای این‌که آموزش ترید در بایننس را راحت‌تر بگذرانید و تجربه یک‌ ترید حرفه‌ای داشته باشید نباید خودتان را درگیر بسیاری از بخش‌های آموزش ترید در بایننس کنید. در کلام ساده‌تر اصلی‌ترین مرحله آموزش ترید در اپلیکیشن بایننس یا در سایت آن، مرحله عملی است. تا زمانی که خودتان درگیر بخش‌های مختلف بایننس نشده باشید عملاً این آموزش ترید در بایننس فایده‌ای ندارد.

 

آشنایی قبل از آموزش ترید در بایننس

 

قبل از اینکه بخواهیم سراغ آموزش ترید در بایننس برویم بهتر است ابتدا با کلیت این صرافی آشنا شویم. این صرافی در سال 2017 افتتاح شد و توانست به‌سرعت تمام رقبای خود را عقب نگه دارد. درواقع امروز بر اساس آخرین آمار بایننس در رده دومین صرافی معتبر جهان قرار دارد.

امنیت بالا، پشتیبانی از ارزهای مختلف و همچنین کارمزد کم باعث شده است که عملاً کاربران بسیاری از بایننس به‌عنوان یکی از مهم‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان استفاده کنند. این صرافی در اصل متعلق به یک فرد چینی است که امروز دفتر مرکز آن در مالت قرار دارد.

بایننس با استفاده از معرفی یک رمز ارز به نام بایننس کوین توانست حدود 15 میلیون دلار جذب سرمایه داشته باشد و همین موضوع باعث شده است که عملاً این صرافی تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های جهان شود. بایننس یکی از صرافی‌هایی است که در زمینه اعتبار دادن دست‌ودل‌بازتر است و اعتبارهای خوبی برای کاربران خود به همراه دارد.

نکته مهمی که باید در آموزش ترید در بایننس در نظر داشته باشید این است که این صرافی کیف پول ندارد؛ یعنی مفاهیم و عنوان‌هایی مانند کیف پول بایننس و انواع آن مربوط به این صرافی نیست. پس عنوان‌هایی مانند کیف پول بایننس یا جعلی است و یا مربوط به شرکت‌هایی است که می‌خواهند از نام بزرگ بایننس برای خود کاربر و مشتری دست‌وپا کنند.(در مورد امنیت کیف پول Atomic Wallet در این مقاله توضیح داده ایم در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری کسب کنید این مقاله را بخوانید.)

 

[irp posts=”24732″ name=”علت رشد قیمت بایننس کوین چیست؟!”]

 

آموزش صفر تا صد بایننس
آموزش صفر تا صد بایننس

چند نکته قبل از آموزش ترید در بایننس

 

قبل از شروع آموزش ترید در بایننس و مراحل آن بهتر است با چند نکته مهم آشنا شوید. اولین نکته مهم در آموزش ترید در بایننس این است که بایننس یک نوع صرافی کریپتو به کریپتو است؛ یعنی شما زمانی می‌توانید آموزش ترید در بایننس را شروع کنید که یک ارز دیجیتال (از میان حدود 140 ارز دیجیتال پشتیبانی شده در صرافی بایننس) داشته باشید. در کلام ساده‌تر شما امکان خرید مستقیم ارز دیجیتال به‌واسطه دلار یا یورو در صرافی بایننس ندارید. شما تنها می‌توانید بر اساس ارز دیجیتالی که دارید ترید های خود را به‌صورت جفت ارز انجام دهید.

به‌عنوان‌مثال شما برای آموزش ترید در بایننس یا انجام یک‌ترید لازم است حداقل یک ارز دیجیتال داشته باشید. با انتقال این ارز دیجیتال به صرافی بایننس اولین مرحله آموزش ترید در بایننس و ترید در بایننس را انجام داده‌اید.

نکته مهم دیگر این است که ایران در لیست تحریمی‌های صرافی بایننس قرار دارد. ازاین‌رو در احراز هویت بایننس به مشکل خواهید خورد. یادتان باشد که این صرافی بعد از احراز هویت بایننس نیز در هر مرحله‌ای که احساس کند هویت شما مربوط به یکی از کشورها یا اشخاص لیست تحریم باشد سریعاً حساب شمارا مسدود می‌کند و این یعنی از دست رفتن تمام سرمایه و دارایی شما در این صرافی؛ بنابراین بهتر است چه در زمان ثبت‌نام و چه در زمان استفاده از یک وی پی ان قوی جهت تغییر آی پی استفاده کنید.

یادتان باشد که سعی کنید از یک آی پی ثابت و یک رنج برای ورود به بایننس استفاده کنید. این‌گونه نشود که صبح از آی پی کشور روسیه وصل شوید و عصر از کشور چین سر دربیاورید. در این حالت صرافی بایننس و تیم امنیتی آن به‌سرعت جریان را متوجه می‌شوند و حساب شمارا مسدود می‌کنند. (برای رفع مسدودی حساب بایننس میتوانید به این مقاله مراجعه نمایید)

کیف پول بایننس
آموزش کامل بایننس

 

مرحله اول آموزش ترید در بایننس – آموزش صفر تا صد بایننس

 

همان‌طور که گفتیم بایننس یک صرافی کریپتو به کریپتو است. ازاین‌رو در اولین مرحله شما باید دارایی خودتان را به شکل یک ارز دیجیتال پشتیبانی شده در بایننس است به این صرافی منتقل کنید.
در این مرحله از آموزش ترید در بایننس بعد از افتتاح حساب در صفحه کاربردی خود در بالای صفحه Funds را انتخاب کنید. در زیر عنوان‌ها گزینه Deposit را بزنید. صفحه‌ای پیش روی شما باز می‌شود که می‌توانید از بین بیش از 140 رمز ارز یکی را انتخاب کنید. بعد از انتخاب رمز ارز موردنظر مانند بیت کوین، اتریوم یا … آدرسی به شما نمایش داده می‌شود.

شما باید تعداد رمز ارز موردنظر خود را به آدرس عمومی داده‌شده ارسال کنید. این آدرس مستقیماً مربوط به‌حساب شما در بایننس می‌شود. بعد از انتقال این رمز ارز از طریق کیف پول خودتان عملاً شما اولین مرحله آموزش ترید در بایننس را پشت سر گذاشته‌اید و می‌توانید برای اولین ترید آماده شوید.

در ادامه اگر نمیدانید روش ساخت کیف پول بیت کوین چگونه است توصیه میکنم حتما این مقاله را بخوانید.

ترید حرفه‌ای در بایننس با 3 مرحله | آموزش ترید در بایننس
نحوه ترید در بایننس

 

[irp posts=”37307″ name=”اتریوم، قدرتمندتر از همیشه رو به بالا می‌رود”]

 

مرحله دوم آموزش ترید در بایننس – آموزش صفر تا صد بایننس

 

در مرحله دوم از آموزش ترید در بایننس نوبت این است که شما وارد صفحه اصلی ترید و معامله شوید. در این حالت شما باید در صفحه حساب کاربری خود گزینه Exchange را انتخاب کنید. چون در حال آموزش ترید در بایننس هستید بهتر است گزینه basic را انتخاب کنید.

گرچه قبول داریم این صفحه چندان ساده طراحی نشده است اما برای آموزش ترید در بایننس مناسب است و می‌توان راحت‌تر نسبت به حالت پیشرفته کار کرد.

در این صفحه شما جفت ارزهایی را مشاهده می‌کنید که در حال معامله می‌باشند. این جفت ارزها تبدیل یک ارز به یک ارز دیگر هستند. به طور مثال شما می‌توانید بیت کوین را به بیش از 140 ارز تبدیل کنید؛ یعنی بیت کوین دارای 140 جفت ارز است.(اگر نمیدانید جفت ارز چیست این مقاله را بخوانید) بر اساس این‌که ارز پایه شما چیست و می‌خواهید به چه ارزی آن را تبدیل کنید جفت ارز خودتان را انتخاب کنید.

احراز هویت بایننس

مرحله سوم آموزش ترید در بایننس – آموزش کامل بایننس

 

در مرحله بعدی آموزش ترید در بایننس یا همان آموزش صفر تا صد بایننس نوبت به انجام یک معامله است. شما با انتخاب جفت ارز موردنظر خود (مثلاً ارز اولیه شما اتریوم است و می‌خواهید آن را به بیت کوین تبدیل کنید.) صفحه کوچکی برای شما باز می‌شود که به شما اجازه می‌دهد به سه شکل مختلف این معامله را انجام دهید.

Limit: در این حالت شما می‌توانید قیمتی بالاتر از قیمت متعادل بازار برای خرید یا قیمتی پایین‌تر از قیمت بازار برای فروش انتخاب کنید. در این حالت شما باید منتظر باشید تا خریدار یا فروشنده‌ای موافق پیشنهاد شما پیدا شود و این معامله انجام شود.

Market: در این حالت شما مقدار ارز خودتان را مشخص می‌کنید و اعلام می‌دارید که بر اساس قیمت حال حاضر بازار اقدام به خرید یا فروش کرده‌اید. در این حالت به سبب این‌که معامله‌گران زیادی در این قیمت حضور دارند معمولاً معامله سریع انجام می‌شود.

Stop – limit: این گزینه است که به معامله‌گر این امکان را می‌دهد که معامله خود را به‌صورت یک پوزیشن باز نگه دارد و تا زمانی به حد ضرر مشخص‌شده نرسیده است معامله ادامه داشته باشد. این حالت کمی فراتر از آموزش ترید در بایننس پایه‌ای است و بهتر است زمانی که کمی در بازار حرفه‌ای شدید از این ‌روش استفاده کنید.

حال شما با انتخاب یکی از این سه حالت و مشخص کردن شرایط معامله، اولین ترید خودتان را در آموزش ترید در بایننس انجام دادید. همان‌طور که در بالاتر گفتیم آموزش صفر تا صد بایننس به این معنی نیست که تمام گزینه‌ها را یاد بگیرید. شما باید بدانید که در اولین ترید خود چگونه عمل کنید. مابقی آموزش ترید در بایننس را باید خودتان به‌صورت عملی یاد بگیرید.

 

ترید حرفه‌ای در بایننس با 3 مرحله | آموزش ترید در بایننس
آموزش صفر تا صد بایننس

چند سوال متداول

 

1- کارمزد معامله در این آموزش ترید در بایننس چقدر است؟
به‌طورکلی شما هنگام واریز به‌حساب اصلی خود هیچ کارمزدی پرداخت نمی‌کنید. هنگام برداشت بسته به نوع ارز دیجیتال به طور متوسط چیزی حدود 0.2 درصد از ارز دیجیتال را پرداخت خواهید کرد و در هر معامله چیزی حدود 0.1 درصد کارمزد می دهید. یکی از مهم‌ترین دلایلی که آموزش ترید در بایننس بسیار خواهان دارد همین کارمزدهای بسیار کم نسبت به سایر صرافی‌هاست.

2- به جز مسئله امنیت و کارمزد ها دیگر دلایل محبوبیت آموزش ترید در بایننس چیست؟
به‌طورکلی بایننس صرافی شلوغی محسوب می‌شود. در این صرافی شما می‌توانید هزاران معامله‌گر در هر جفت ارز پیدا کنید. میزان میانگین معاملات روزانه در بایننس حدود 1.2 میلیون دلار است. این یعنی عملاً این صرافی نقد شوندگی بسیار خوبی دارد و این‌یکی از مهم‌ترین دلایل محبوب بودن آموزش ترید در بایننس است.

3- آیا آموزش ترید در بایننس و آموزش ترید در اپلیکیشن بایننس یکسان است؟
بلکه، تقریبا تمامی موارد و مراحل آموزش ترید در بایننس در حالت وب و اپلیکیشن آن برابر است و هیچ فرقی نمی‌کند.

 

ما در این مقاله درباره آموزش ترید در بایننس برای شما توضیح داده ایم، اگر میخواهید با اموزش بایننس آشنا شوید توصیه میکنم مقاله ای که میداس سرمایه درباره آن کامل نوشته است را مطالعه نمایید تا اطلاعات بیشتری کسب نمایید.همچنین در ادامه اگر میخواهید بدانید ارزپایه چیست این مقاله را هم مطالعه نمایید.

 

[irp posts=”24824″ name=”ایلان ماسک می‌گوید قیمت بیت کوین و اتریوم بالاست!”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کاوه
کاوه
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر.
در قسمت بالا فرمودید که فقط از طریق ارز دیجیتال میشه خرید کرد.ولی من از حساب بانکی شخصی پول واریز کردم به بایننس .
ایا جدیدا اینطور شده

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.