آذری جهرمی: بلاک چین باعث منسوخ شدن فیلترینگ می‌شود

اخبار میداس سرمایه

وزیر ارتباطات و فناوری جمهوری اسلامی ایران در رابطه با بلاک چین و تأثیر آن بر فیلترینگ صحبت کرد. وی با توجه به ظهور بلاک چین و اینترنت ماهواره‌ای، فیلترینگ را اقدامی منسوخ‌شده دانست. وی گفت:
ما برنامه داشتیم که تا پایان دولت تمام روستاهای کشور را به شبکه اینترنت متصل کنیم که همه‌گیری کرونا سرعت کار را بالا برد و لازم شد که مناطق محروم‌تر با نیاز ضروری‌تر به‌صورت پروژه ویژه تعریف شوند.

 

[irp posts=”29829″ name=”روش تبدیل بیت کوین به پول نقد چگونه است؟! + آموزش 0 تا 100″]

 

آذری جهرمی درباره فراهم کردن و تقویت اینترنت روستایی برای ادامه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان روستایی، بیان کرد:

اینکه مناطقی با دسترسی محدود باشد، بسیار کم است و الآن ۹۸ درصد جمعیت کشور دسترسی به اینترنت دارند و تنها ۱۰ درصد از روستاها با جمعیت دو درصد کل کشور هنوز متصل نشده که برای این موارد هم کارگروه ویژه تشکیل دادیم.

آقای آذری جهرمی در رابطه با وضعیت دورکاری در دوران کرونا نیز صحبت کرد و این‌چنین گفت:

برنامه مایکی توسعه پهنای باند در کشور است که انجام‌شده و دوم هم حمایت از کسب‌وکارهایی است که خدمات مربوط به دورکاری ارائه می‌دهند. ما از طریق طرح نوآفرین حمایت از این کسب‌وکارها را انجام دادیم؛ اما مهم‌ترین برنامه ما و دولت حرکت در مسیر دولت الکترونیک است که ستاد کرونا هم آن را مورد تأکید قرار داده است.همه دستگاه‌ها باید سه خدمت پرطرفدار و پرمراجعه خود را در بستر اپلیکیشن «دولت همراه» ببرند که رشد قابل‌توجهی هم داشته است.

 

[irp posts=”29576″ name=”ایلان ماسک بار دیگر قیمت بیت کوین را تغییر داد”]

 

یکی از مباحثی که در طول دوران وزارت آقای جهرمی بسیار موردبحث قرارگرفته است، فیلترینگ و محدودیت‌های اعمال‌شده بر روی اینترنت است. وی در رابطه با این موضوع نیز صحبت کرد و گفت:

توسعه تکنولوژی و سر برآوردن بلاک چین و اینترنت ماهواره‌ای و … باعث منسوخ شدن فیلترینگ خواهد شد. اصولاً باید فیلترینگ فراموش شود و اگر فناوری جدیدی درراه است، در فکر فیلترینگ آن نباشیم. آنچه اصالت دارد رقابت برای به دست آوردن بازار است که باید اصول خدمت‌رسانی و کسب سهمی از این بازار را در برنامه قرار دهیم. باید به سمت رقابت آزادانه در این فضا برویم تا بتوانیم سهمی از بازار آینده در این حوزه داشته باشیم.

 

بستر بلاک چین تنها محدود بر ارزهای دیجیتال نیست و کاربردهای زیادی نیز در زمینه‌های مختلف دارد. شاید بتوان این‌طور گفت که رمز ارزها با پیشرفت خود توانستند بلاک چین را هم سریع‌تر به دنیا معرفی کنند و این موضوع قطعاً تأثیر زیادی بر کیفیت و نحوه عملکرد سیستم‌ها در آینده خواهد داشت.

شما هم‌وطنان عزیز می‌توانید اخبار بلاک چین (انواع بلاک چین) و رمز ارزها را به‌طور روزانه از وب‌سایت ما پیگیری نمایید و از تازه‌های این حوزه مطلع شوید. در ادامه مقاله تعیین قیمت بیت کوین را بخوانید.

 

[irp posts=”29609″ name=”یکی از اعضای بک استریت بویز کاردانو را بهتر از بیت کوین می‌داند!”]

 

منبع:https://arzdigital.com/internet-restriction-cannot-be-done-with-blockchain/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.